مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

برای انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نسل‌های بعد باید کارهای فرهنگی انجام دهیم

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از نواختن زنگ استکبارستیزی در هنرستان کاردانش آیت‌الله صدر خبر داد و تاکید کرد برای انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نسل‌های بعد باید کارهای فرهنگی انجام داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برای انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نسل‌های بعد باید کارهای فرهنگی انجام دهیم

محسن نوروزیان،مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک ری با توجه به اهمیت این روز و گرامیداشت آن و تقارن ۱۳ آبان با روز پنجشنبه و تعطیلی مدارس و آموزش‌های مجازی، لازم و ضروری بود تا زمانی مناسب برای نواخته شدن این زنگ در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اصلی در روز ۱۳ آبان مقابل لانه جاسوسی آمریکا گفت: امیدواریم در روز ۱۳ آبان همکاری و همراهی حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار امت اسلامی را با رعایت ملاحظات بهداشتی و تاکید بر حفظ سلامتی احاد ملت به ویژه دانش‌آموزان را در شرایط فراگیری کرونا داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی‌تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

نوروزیان گفت: برای انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نسل های بعدی باید کارهای فرهنگی انجام بدهیم؛ استکبارستیزی به معنای مقابله با دنیا نیست، بلکه در مقابل تعدی که می‌خواهد به ما بشود، این حس باید باشد تا عزت و اقتدار خود را حفظ کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار