دوره آموزشی ویژه مدیران جدیدالانتصاب مدارس دولتی در منطقه ۵ برگزار شد

تهران(پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت منطقه ۵، در جلسه کارگاهی دوره آموزشی مهارت‌های مدیریتی، بر خدمت‌رسانی با محوریت اصول تهذیب و تزکیه و تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی ویژه مدیران جدیدالانتصاب مدارس دولتی در منطقه ۵ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، دوره آموزشی مهارت های مدیریتی ویژه مدیران جدیدالانتصاب مدارس دولتی آموزش وپرورش منطقه، برای سال تحصیلی ١۴٠١-١۴٠٠ برگزار شد. این دوره آموزشی طی یک هفته کاری و در قالب جلسات کارگاهی، با محوریت مطلوبیت های مالی، اداری و پشتیبانی با حضور کارشناس مسئوان دوایر ذی ربط برگزار شد.

در این جلسات پس از تبیین تخصصی شیوه نامه ها و دستورالعمل های پشتیبانی، بازخوردهای مربوطه از فراگیران دریافت شد. جلسه پایانی این دوره آموزشی میزبان ابوالقاسم زنگویی، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت بود.

زنگویی مطالب مطرح شده در جلسات قبلی را جمع بندی کرد و مدیران مدارس را به حسن انجام وظایف آموزشی و خدمت رسانی مضاعف به همه دانش آموزان دعوت کرد.

وی گفت: فعالیت ها باید با محوریت اصول تهذیب و تزکیه و تعلیم و تربیت و با عملکرد ضابطه محور و اهتمام بر قانون مداری باشد. همچنین به کار بردن نهایت دقت و همت برای پرهیز از موقعیت های ایجاد خطا و اشتباه بسیار حائز اهمیت است.

زنگویی افزود: حساسیت مضاعف به انضباط مالی و عدالت آموزشی و باز مطالعه و اجرایی کردن تمام موارد مندرج در شیوه نامه شاخص ها و مطلوبیت های مالی و اداری منطقه که پیشتر در اختیار مدیران قرار گرفته است، می تواند بسیار راه گشا و موثر باشد.

گفتنی است گواهی پایان دوره از سوی واحدهای ذی ربط به فراگیران تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار