معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق:

فعالیت خبرگزاری پانا در بافق رتبه اول استان را داراست

بافق (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بافق در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی به عملکرد مطلوب سازمان در سال تحصیلی 1400-1399 اشاره کرد و گفت: از نظر ما، فعالیت‌های خبرگزاری پانا در بافق رتبه اول استان را داراست.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت خبرگزاری پانا در بافق رتبه اول استان را داراست

سیدجواد میرجعفری در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بافق با اشاره به ایجاد تحول در این سازمان در شهرستان عنوان کرد: چنانچه پارامترهای جمعیت، شاخص نیروی انسانی، امکانات، بودجه و تجهیزات در نظر گرفته شود، فعالیت دفتر خبرگزاری پانا شهرستان بافق در استان رتبه اول را کسب خواهد کرد.

نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بافق در تاکید به اهداف سازمان و از جمله تحقق تربیت اجتماعی دانش آموزان اظهار داشت: بی شک اصلاح نگاه و دیدگاه خانواده ها در گروی ایفای نقش فعال دانش آموزان در همه عرصه های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و... محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: کسب مهارت و مهارت آموزی در دستور کار بخش های مختلف سازمان دانش آموزی اعم از تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی قرار گیرد تا منجر به کسب اعتماد به نفس، توانمندی و هم افزایی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق در پایان ابراز داشت: فعالیت های مجلس دانش آموزی همچون دفتر پانا در شهرستان بافق پر رنگ و با برنامه ریزی و هدفمندی انجام شود تا این نهاد سراسر دانش آموزی منجر به نتایج و تغییرات اثربخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار