مخترع جوان قمی صاحب مدال برنز مسابقات اختراعات فدراسیون جهانی IFIA شد

تصاویر

قم(پانا)- مخترع جوان قمی مدال برنز نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات ویژه مخترعان عضو فدراسیون جهانی IFIA را به دست آورد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مخترع جوان قمی صاحب مدال برنز مسابقات اختراعات فدراسیون جهانی IFIA شد

سید صدرالدین افقهی مخترع جوان از قم مدال برنز نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات ویژه مخترعان عضو فدراسیون جهانی را به دست آورد.
کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، ایران، قطر، بحرین، انگلستان، لبنان، لهستان و چین در این عرصه حضور داشتند و 650 اختراع از 35 کشور جهان در این رویداد بین‌المللی ثبت‌ شد.
مخترعان برگزیده طبق قوانین جشنواره اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال فیلمی کوتاه و کاربردی از نوآوری و اختراع خودکرده و سپس اعضای هیئت‌داوران فدراسیون در طی مدت 3 روزبه ارزیابی و بررسی طرح‌های ارسالی پرداختند و بر این اساس سید صدرالدین افقهی از استان قم به مقام سوم این مسابقات دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

سید صدرالدین افقهی سبزواری فعالیت‌های خود را از اوایل دوران دانشجویی با ورود به حوزه فرهنگی دانشگاه پیام نور سبزوار و دبیری یکی از کانون‌های فرهنگی مذهبی دانشگاه آغاز کرد.
دیپلم افتخار از نمایشگاه بین‌المللی اختراعات نورنبرگ آلمان، دیپلم افتخار از نمایشگاه بین‌المللی کیش، رتبه دوم از جشنواره بسیج خراسان رضوی، شناخته‌شده به‌عنوان نخبه بسیجی از شهرستان سبزوار در سال 89، عضو فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA)، عضو هیئت مؤسس کانون مخترعین دانشگاه پیام نور سبزوار ازجمله سوابق این نخبه علمی است.
افقهی با اشاره به حضور در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات عضو فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: بیشتر طرح‌ها و اختراعاتی که بنده تاکنون داشته‌ام با همکاری سید علی شمس بوده و وی نقش مهم و اساسی در اختراعات و طرح‌هایش داشته‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار