واکسیناسیون ۴۰ درصد فرهنگیان گیلان تا پایان هفته کنونی

رشت ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت تاکنون ۳۵ درصد از جامعه فرهنگیان استان واکسینه شدند که این میزان تا پایان هفته کنونی به ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون ۴۰ درصد فرهنگیان گیلان تا پایان هفته کنونی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان؛ محمد رحمتی امروز در حاشیه بازدید از تحریریه خبرگزاری صدا و سیما در رشت که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار انجام شد به روند واکسیناسیون مرحله اول جامعه فرهنگیان گیلان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۳۵ درصد از جامعه ۴۰ هزار نفری فرهنگیان گیلان یک مرحله واکسینه شدند و این روند تا پایان مرداد ماه امسال تکمیل می‌شود تا شرایط برای آموزش حضوری دانش آموزان سال در تحصیلی جدید در سراسر استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در روند واکسیناسیون استان وجود ندارد، تاکید کرد: در حال حاضر سهمیه اختصاص یافته به گیلان مختص فرهنگیانی است که بایستی در سال تحصیلی جدید در مدارس رسالت مهم آموزش را برعهده بگیرند و فرهنگیان بازنشسته و خانواده فرهنگیان از مراجعه به مراکز تعیین شده برای واکسینه شدن خودداری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: بعد از پایان مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان، طبق جدول زمانبندی تزریق مرحله دوم هم از سر گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار