مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

دانش‌آموزان کهگیلویه وبویراحمد 5 مقام و 19 رتبه برگزیده کشوری را در مسابقات فرهنگی، هنری فردا کسب کردند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری فردا، دانش‌آموزان استان 2 مقام اول، 2رتبه دوم، 1 عنوان سوم و 19 رتبه برگزیده کشوری را از آنِ خود کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کهگیلویه وبویراحمد 5 مقام و 19 رتبه برگزیده کشوری را در مسابقات فرهنگی، هنری  فردا کسب کردند

هادی زارع پور با اشاره به شرکت 67322 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد در مرحله آموزشگاهی جشنواره فرهنگی، هنری فردا اظهار کرد: در این دوره جشنواره که به شکل غیرحضوری برگزار شد،867 اثربه مرحله استانی راه یافتند. که پس از داوری این آثار 199اثر برتر به مرحله نهایی کشوری ارسال شد و دانش آموزان استان توانستند 2رتبه اول، 2رتبه دوم، 1رتبه سوم و 19رتبه برگزیده را از آن خود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در جشنواره فرهنگی هنری فردا ویژه کانون های فرهنگی تربیتی نیز حدود 13 اثر منتخب از کانون های فرهنگی تربیتی استان به دبیرخانه کشوری ارسال شد.
وی ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی این جشنواره از سطح مدرسه تا استان(مدیران ومعاونین پرورشی مدارس، مدیران و روسای ادارات، کارشناس مسئولان، کارشناسان، فرهنگی وهنری، اداره فرهنگی وهنری استان، داوران، ) ، از پیگیری‌های معاونت پرورشی و فرهنگی که منجر به نتیجه بهتر نسبت به سال‌های گذشته شد، تشکر کرد.

سی و نهمین جشنواره فرهنگی، هنری فردا در شش بخش شامل: «هنرهای آوایی»، «فیلم و هنرهای نمایشی»، «هنرهای دستی و تجسمی»، «آفرینش‌های ادبی»، «رسانه و فضای مجازی»و «نقد» برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار