معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

کسب ۴۳ رتبه کشوری در رقابت‌های انفرادی مسابقات فرهنگی، هنری فردا توسط دانش‌آموزان هرمزگان

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان از کسب ۴۳ رتبه ارزشمند کشوری در رقابت‌های انفرادی مسابقات فرهنگی، هنری فردا و کانون‌های فرهنگی، تربیتی توسط دانش‌آموزان استان هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب  ۴۳ رتبه کشوری در رقابت‌های انفرادی مسابقات فرهنگی، هنری فردا توسط دانش‌آموزان هرمزگان

احمد مهرانی با اعلام این خبر افزود: این افتخارات شامل ۵ رتبه اول ۷ رتبه دوم و ۷ رتبه سوم ، یک عنوان پدیده مسابقات و ۲۳ عنوان برگزیده در مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری فردا و کانون های فرهنگی تربیتی است.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: این رقابت بزرگ کشوری پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آموزشگاه، منطقه و استان با رقابت بیش از ۲ هزار نفر از هنرمندان نوجوان کشور در بیش از ۸۰ رشته و گرایش فرهنگی و هنری بصورت غیرحضوری برگزار شد.

مهرانی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های دانش آموزان، مربیان و برگزار کنندگان این رقابت ها و آرزوی موفقیت روز افزون برای آنها، گفت: بحمد الله دانش آموزان استان هرمزگان موفق شدند در مجموع ۴۳ رتبه و عنوان برگزیده کشوری را در رشته ها و گرایش های مختلف از آن خود نمایند که لیست اسامی و رتبه های کسب شده به شرح جدول ذیل در انتهای گزارش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار