آموزش و پرورش متولی برگزاری کنکور در 242 حوزه امتحانی خراسان رضوی است

مشهد(پانا)- ۲۴۲ حوزه امتحانی کنکور سراسری 1400 در استان در اماکن متعلق به آموزش و پرورش خراسان رضوی ساماندهی شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش متولی برگزاری کنکور در 242 حوزه امتحانی خراسان رضوی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، بیست اداره آموزش وپرورش در استان خراسان رضوی، مجری برگزاری آزمون سراسری هستند که تعداد 38 هزار و 935 نفر داوطلب در 242 حوزه امتحانی را پوشش می دهند.

در شهر مقدس مشهد، برگزاری آزمون سراسری برای ۱۲ هزار و 316 نفر شرکت کننده به عهده ادارات آموزش وپرورش است که در 65 حوزه امتحانی سازماندهی شده اند.

بر اساس این گزارش در تمامی حوزه‌ها فاصله ۱.۸ متر برای صندلی همه داوطلبین رعایت شده و در حوزه‌هایی که مقدور بوده این فاصله تا ۲ متر نیز افزایش یافته است و پروتکل‌های بهداشتی با حساسیت تمام در حوزه‌ها رعایت می‌شود.

درهای حوزه های برگزاری آزمون از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح باز خواهد بود، بنابراین توصیه به داوطلبان این است که با زمانبندی مناسب از منزل خارج شوند تا برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

همچنین اولیا و خانواده دانش‌آموزان نیز لازم است تحت هیچ شرایطی در مقابل حوزه‌ها ازدحام نکنند تا در فرآیند برگزاری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی خللی وارد نشود.

کنکور سراسری امسال در روزهای 9 تیرماه تا 12 تیرماه در نوبت صبح در رشته های هنر، علوم ریاضی وفنی، علوم تجربی، زبان انگلیسی در خراسان رضوی هم زمان با سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار