برگزاری کنکور ارزشیابی، زحمات ۱۲ ساله یک داوطلب است

کاشمر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت همه باید همت خود را بر فراهم‌آوردن بستر مناسب برای ارزشیابی زحمات ۱۲ ساله دانش‌آموزان قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنکور ارزشیابی، زحمات ۱۲ ساله یک داوطلب است

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خلیل آباد در نشست توجیهی عوامل اجرایی برگزاری کنکور سراسری گفت: از تمامی مراحل برگزاری کنکور ارزیابی به عمل می آید و امیدواریم تمامی دست اندرکاران تمامی تلاش خود را معطوف به این کنند که به بهترین شکل ممکن این ماراتن علمی و در نهایت سلامت برگزار شود.

وی افزود: همه ما حتماً همت خود را بر فراهم کردن بستر مناسب جهت خوشه چیدن زحمات ۱۲ ساله دانش آموزان عزیزمان، متمرکز کنیم و این یک اصل مهم در برگزاری کنکور است.

روشندل در پایان سخنانش گفت: تحمل، بردباری و سعه صدر و میزبان خوبی بودن از صفات و شرایط لازم برای یک مراقب در حوزه برگزاری کنکور است.

در ادامه رضا حسن نژاد، معاون آموزشی اداره در همین راستا گفت: انتخاب عوامل اجرایی برگزاری کنکور براساس شایستگی، لیاقت، تجربه و کاردانی لازم بوده ضمن اینکه باتوجه به تعداد داوطلبان و حوزه های اجرا، محدودیت هایی هم در این زمینه داریم.

وی افزود: مراقبین حوزه های برگزاری دقت نظر لازم را در تکمیل فرم نظرسنجی توسط داوطلبان داشته باشند.

در ادامه غلامعلی داودی، کارشناس حراست و مسئول حفاظت کنکور گفت: شعار امسال سازمان سنجش حفاظت از حوزه ها در جهت جلوگیری از ورود وسایل الکترونیکی است.

وی افزود: امسال برای اولین بار، کمیته ویژه امنیتی کنکور با حضور دادستان، نماینده ناجا و نماینده واجا تشکیل می شود که هرچه بهتر بتوان امنیت حوزه های اجرا را تضمین کرد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار