مدیر فروش شرکت پخش البرز خبر داد:
مسیریابی درست توزیع کالا تا مصرف درست انجام می شود
کرج (پانا)- امید صابر، مدیر فروش شرکت پخش البرز عنوان کرد سعی بر آن است با زنجیره تامین و توزیع مناسب، محصولات با کمترین زمان و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار داده شوند.
مدیر فروش شرکت پخش البرز در گفت وگو با پانا افزود: «با صحبت های انجام شده با تولید کنندگان داخلی تلاش داریم تا هرچه سریعتر کالاها به دست مشتریان برسد که این امر نیازمند مشارکت تمام تولیدکنندگان است و ما با حمایتهایی که از طریق سازمان و تیم فروش قوی که در اختیار داریم این امر به زودی محقق خواهد شد و کالا با کمترین زمان و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.»
صابر اظهار کرد: «تشخیص مشتریان واقعی، ایجاد صمیمیت و اعتماد، تشخیص دقیق نیازها، ارائه متقاعد کننده، پاسخگویی موثر به اعتراضات و قطعی کردن فروش از عواملی هستند که می توانند باعث فروش موفق باشند.»
وی در رابطه با مشکلات فروش و بازاریابی گفت: «مشکلات و موانع زیاد است مخصوصاً اگر کالا یا محصولی از تبلیغات کافی برخوردار نباشد، ما ناگزیریم با صرف وقت بیشتر و توجیه محصول، آن کالا را به مشتری ارائه دهیم و یکی دیگر از این مشکلات مرجوعی کالاهاست که به نام بازاریابان ثبت می شود.»
صابر در رابطه با انواع فروش بیان کرد: «فروش، بر دو نوع است، گرم و سرد که هردو از روش فروش مویرگی است که در فروش گرم، کالا بدون واسطه از طرف نماینده شرکت به دست خرده فروش می رسد، ولی در فروش سرد کالا از طریق واسطه به دست خرده فروش خواهد رسید که ما مصمم هستیم توزیع گرم را با قوت بیشتری ادامه دهیم.»
وی در رابطه با مهارت های یک فروشنده خوب خاطر نشان کرد: «درک خریدار، اخلاق مداری فروشنده و روابط اجتماعی بالا، روانشناسی، ایجاد علاقه درخریدار، داشتن اطلاعات کافی از محصول، واکنش مناسب به صحبتهای مشتری و ارتباط با مشتری درفضای مجازی از عواملی هستند که در فروش نقش بسزایی دارند.»
مدیر فروش شرکت بخش البرز در پایان گفت: «هدف اصلی در بازاریابی، پاسخگویی به نیازهای مشتری و راضی نگه داشتن او از طریق فراهم کردن محصولات مورد نیاز اوست به بیان دیگر در بازار یابی به دنبال بر آورده کردن نیازهای مشتری به شکلی سود آور هستیم.»
خبر نگار ؛ ابوالفضل اسدی
ارسال دیدگاه