معرفی نفرات برتر مسابقه های قرآن، عترت و نماز فرهنگیان فاروج

فاروج (پانا) - نفرات برتر مسابقه های قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهرستان فاروج پس از برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی مشخص شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی نفرات برتر مسابقه های قرآن، عترت و نماز فرهنگیان فاروج

به گزارش پانا ، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: در رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان، رضا رجب پور، مصطفی قمبری، حسینعلی ظفری و در بخش بانوان، فاطمه صالحی فر، مریم حارث آبادی و آمنه عدالت موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شهرستان شدند.

سید حسین حسینی افزود: در مسابقه نهج البلاغه نیز در بخش آقایان مصطفی قمبری و در بخش بانوان ملیحه خوش باور، مریم شفیعی، افسانه شجاع و در مسابقه احکام در بخش آقایان حسینعلی ظفری، رسول بصیرت و در بخش بانوان، فاطمه صالحی فر، سارا محمودی، رفعت یاهویی و در مسابقه حفظ ده جزء قرآن کریم، ملیحه خوش باور حائز رتبه های اول تا سوم شهرستان شدند.

مدیر دارالقرآن حضرت جوادالائمه (ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت: جهت شرکت در مرحله استانی فقط نفرات اول هر دوره از مسابقه ها معرفی خواهند شد.

توحید محمدی افزود: در مسابقه های قرائت و حفظ قرآن تلاوت های همکاران و در مسابقه نهج البلاغه، ارائه کنفرانس و در مسابقه احکام، روش تدریس آنان به صورت ضبط شده به مرحله استانی ارسال خواهد شد.

این دوره از مسابقه ها مورد بازدید خلیل ذوقی رئیس و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج قرار گرفت.

خبرنگار پانا حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار