آوای زنگ انقلاب در مدارس بوشهر طنین انداز شد

بوشهر(پانا)- گلبانگ انقلاب در بوشهر با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، فرمانده ها و مسئولان سپاه امام صادق(ع) و نیروی انتظامی، نیروی دریایی سپاه، مدیر کل و معاونان آموزش و پرورش استان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر نواخته شد .

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آوای زنگ انقلاب در مدارس بوشهر طنین انداز شد

به گزارش پانا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام بیان کرد: استکبار جهانی از دشمنان دین و جمهوری اسلامی است و اسلام را مانع اصلی تحقق هدفهای شوم خود در کشورهای اسلامی می داند اما دشمنان اسلام بدانند انقلاب اسلامی پایان خط نظام سلطه و استکبار است .

او افزود: انقلاب اسلامی ایران بر سه رکن اساسی مکتب، معنویت و ارزش های معنوی ، مرجعیت دینی و مردم استوار است .

ادیانی تصریح کرد: قشرهای مختلف جامعه در شکل گیری، پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش مهم داشته اند که معلمان و روحانیت نقش پیشتازی دارند . زیرا روحانیت و معلمان همواره تربیت کننده و مشوق نسل انقلاب بوده و هستند و همیشه باید تکریم شوند .

محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی و از بین بردن سیاهی و تاریکی ها خون های زیادی نثار کرده است .

امروز فرزندان شجاع ملت ایران نیز مجاهدان حریم اسلامی و مدافع انقلاب اسلامی هستند . بنابرین دهه فجر یاد آور مقاومت، مردانگی و ایستادگی ملت ایران در مقابل ظلم و استبداد جهانی است .

ایرانی افزود: ملت ایران با مقاومت، ایثارگری واز خود گذشتگی توانسته پرچم آزادی و عدالت را بگستراند زیرا روح اصلی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان و آسیب دیدگان است.

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از لحاظ هدف ، محتوا و ساختار با دیگر انقلاب های جهانی تفاوت اساسی و بنیادی دارد . انقلاب اسلامی بر پایه مردم و نقش پذیری آحاد جامعه و رهبری پیامبر گونه بنیانگذار انقلاب اسلامی پایه گذاری شده است . تداوم انقلاب اسلامی نیز به پشتوانه مقام معظم رهبری و ملت ایران است .

کرمی افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و پاسداری شده و زنده نگه داشتن یاد و آرمان های شهدا نیز با مقاومت ملت ایران در برابر کلیه توطئه های دشمنان میسر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار