انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار مسیر پیشرفت را پشت سر می گذارد

بوشهر(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته حوادث و رویدادهای مختلفی را پشت سر گذاشته است و ایران اسلامی امروز با اقتدار، سربلند و با عزت روی پای خود ایستاده و مسیر ترقی و پیشرفت را پشت سر می‌گذارد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار مسیر پیشرفت را پشت سر می گذارد

محمد هادی رستمیان در آیین زنگ انقلاب در مدرسه شهیده سهام خیام بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته حوادث و رویدادهای مختلفی را پشت سر گذاشته اما با وجود خواسته دشمنان امروز با اقتدار، سربلند و با عزت روی پای خو‌د ایستاده و با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی ها مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

رستمیان افزود: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: اکنون انقلاب اسلامی با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پشتیانی ملت ایران و تلاش خادمان این ملت در حرکت است و افتتاح پروژه‌ها در حوزه های مختلف و گوناگون نشان از این دارد که انقلاب اسلامی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

رستمیان تصریح کرد: بر همه ما خدمتگذاران به انقلاب اسلامی لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار