مدیر آموزش و پرورش شهرستان چناران:

باید قدردان خانواده شهدا باشیم

چناران ( پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان چناران در دیدار با همسر شهید سید عباس موسوی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، بیان کرد باید قدردان خانواده شهدا بود.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
باید قدردان خانواده شهدا باشیم

همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران به همراه هادی صابری معاون پرورشی و تربیت بدنی و سلامت و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان و امور شاهد و روابط عمومی آموزش و پرورش چناران و علیرضاطایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 ،معاونین پرورشی دبیرستان حسابی 2 و حضرت زینب (س) با همسر شهید والامقام موسوی دیدار کردند.

شمشادی در این دیدار با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا، مادران و همسران گرانقدر شهدا را اسوه های صبر و ایمان و گنجینه های گرانبهایی دانست و گفت: ما هر آنچه در نظام اسلامی داریم از خون شهداست، عزت ما و نظام ما به برکت خون شهدا است وما باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

وی جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و افزود: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد.
در این جلسه همسر شهید موسوی گفت: شهید سید عباس موسوی در عملیات فتح المبین در منطقه عملیاتی شوش در سن 29 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی بیان کرد: شهید سید عباس موسوی در سال 1332 در روستای قزلر از توابع شهرستان چناران به دنیا آمد و حاصل عمر پر برکت این شهید بزرگوار دو پسر و یک دختر است.

نکته قابل توجه این دیدار همسر شهید سید عباس موسوی با وجود سه فرزند و داشتن مدرک پنجم نهضت سواد آموزی با پشتکار خویش درس خوانده و دیپلم خود را کسب کند که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار