اولین نشست هم‌اندیشی المپیاد ورزش‌های همگانی غیرحضوری در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - با همکاری و مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اولین المپیاد ورزش‌های همگانی (غیرحضوری) اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان (سمپاد) برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هم‌اندیشی المپیاد ورزش‌های همگانی غیرحضوری  در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست هم‌اندیشی با مدارس سمپاد با حضور الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت، رضا صفری رئیس اداره سمپاد ، ناصر سیری رئیس اداره تربیت‌بدنی و حسن خدادادی رئیس انجمن طناب زنی دانش‌آموزان کشور در دفتر معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل برگزار شد.

این نشست که به منظور هم‌اندیشی ، بررسی و اجرای اولین المپیاد ورزش‌های همگانی ( غیر حضوری ) برگزار شد با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین دانش‌آموزان سمپاد و همچنین انگیزه‌ای در جهت ترغیب آنان به فعالیت‌های مفرح، خلاقانه، ورزشی با رویکرد هنری در طول سال تحصیلی و شرایط اپیدمی کرونا ویروس است.

در این طرح هر مهارت ورزشی با استفاده از انواع وسایل ایمن و مناسب و یا بدون ابزار خاص ورزشی که بصورت خلاقانه و زیبا اجرا شود در دو بخش نمایشی و مهارتی تعریف و مورد داوری قرار خواهد گرفت و دانش‌آموزان متقاضی با توجه فاکتور‌های سنی ، سطح آمادگی ، نوع فعالیت و رشته ورزشی در شرایط یکسان گروه‌بندی شده و مهارت آنان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت نفرات برتر بر اساس شاخص‌های تعریف شده انتخاب شده و هدایای ارزشمندی به آنان اهدا خواهد شد.

در این نشست معاون تربیت‌بدنی و سلامت ضمن تبریک به رئیس اداره سمپاد به خاطر اجرای این طرح به فعالت‌بدنی دانش‌آموزان تیز هوش برای هر چه بهتر برگزاری اعلام آمادگی نمود و از کارشناسان مناطق 21 گانه خواست تا همکاری لازم با مدارس سمپاد داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار