فرماندار اسلامشهر:

دعای خیر مردم بدرقه راه حافظان سلامت

اسلامشهر (پانا) - ضرورت داردمسئولان کشوربا توجه به جایگاه و نقش پرستاران و کادر درمانی در دوران فعلی جهت امور رفاهی و شغلی حافظان سلامت تلاش مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دعای خیر مردم بدرقه راه حافظان سلامت

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در مراسم بزرگداشت حافظان سلامت که در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزارشد،در سخنانی با اشاره به زحمات تیم پرستاری، درمانی و پزشکی دو بیمارستان امام رضا(ع) و امام زمان(عج) اسلامشهر در یازده ماه گذشته و در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مردم همیشه به سختی‌های کار شما مدافعین سلامت واقف بودند، ولی در دوران کنونی دعای خیر همگان بدرقه راه شما عزیزان است.

او در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در روز پرستار افزود: ضرورت دارد مسئولان با توجه به جایگاه و نقش پرستاران و کادر درمانی در دوران فعلی، جهت امور رفاهی وشغلی حافظان سلامت تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: اگر این امکان وجود داشت که تصاویر حضور شما در آن پوشش مخصوص در بیمارستان و از طریق تلویزیون‌های شهری نمایش داده می‌شد،مردم دررعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از پیش تلاش خواهند کرد.

مرسلپور با اشاره به رعایت نکردن تعدادکمی از کسبه و کارمندان بانک‌ها و ادارات شهرستان در زمینه رعایت موارد بهداشتی خواستار برخورد شدید ارگان‌های مربوطه با این افراد شد و گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط گروهی، به سلامت کل مردم آسیب می‌رساند.

در این برنامه،مدیرشبکه بهداشت و درمان،رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و مسئول پایگاه اورژانس اسلامشهر در سخنانی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و از حافظان سلامت برتر شهرستان نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار