دیدار خبرنگاران فعال پانا با معاون جدید پرورشی آموزش و پرورش کاشمر

کاشمر (پانا)- اولین دیدار خبرنگاران فعال پانا از دفتر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار خبرنگاران فعال پانا با معاون  جدید پرورشی آموزش و پرورش کاشمر

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر ضمن تبریک هفته کتابخوانی گفت: یکی از سمت های مهم در اداره آموزش و پرورش فعالیت های پرورشی است که هدف آن ساخت پلکان هایی برای رشد دانش آموزان است.

وی گفت: خداوند متعال را شاکریم که نیروهای قوی و فعالی در این عرصه داریم که به آنها افتخار می کنیم که یکی از آن ها رابط خبرگزاری پانا کاشمر، عباسعلی شهابیان است.

ناصری خاطرنشان کرد: ما باید از دانش آموزان فعال در فعالیت های پرورشی در کانون ها استفاده کنیم که یکی از بهترین گروه ها جمع دانش آموزان خبرنگار کاشمر است که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود: با توکل بر خدا برنامه های گوناگونی برای رشد ریشه فعالیت های پرورشی در دانش آموزان داریم که امیدواریم رسم زندگی را به کمک و همکاری خودشان، بیاموزیم.

ناصری تاکید کرد: دانش آموزان باید به صورت خودجوش وارد عرصه پرورشی بشوند و قادر باشند از توانایی هایی که تابه حال آموخته اند در مسابقاتی که در سطح شهرستان یا استان و کشور برگزار می شود شرکت کنند.

وی ادامه داد: با شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری خود را مطرح کنید و تمام تلاشتان را به خرج دهید تا نتیجه خوبی برایتان داشته باشد.

ناصری خاطرنشان کرد: دانش آموزان علاقمند می توانند در مسابقه پرسش مهر رئیس جمهور که مهلت آن تا پایان آذر ماه است شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار