مدیر کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

زنجانی ها بیش از 3.4 میلیارد تومان صدقه داده اند

زنجان (پانا) - بر اساس آمارهای موجود زنجانی ها، بیش از سه میلیارد و 441 میلیون تومان در پنج ماهه امسال در قالب طرح صدقات در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
زنجانی ها بیش از 3.4 میلیارد تومان صدقه داده اند

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه کارکردهای این نهاد بر پایه حضور و مشارکت مردم در برنامه های اجرایی شکل گرفته و به جامعه هدف عرضه می شود، گفت: طرح های مختلفی به منظور جمع آوری کمک های مردمی و زمینه سازی برای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت در طول سال اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح های اجرایی کمیته امداد که ریشه در آموزه های دینی و اعتقادات مسلمانان دارد، جمع آوری صدقات است،افزود: بیش از 140 هزار مشترک در طرح صدقات با کمیته امداد استان زنجان همکاری داشته و برای کمک به نیازمندان به صورت مستمر در قالب این طرح در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت می کنند.
صفری از پرداخت بیش از سه میلیارد و 441 میلیون تومان صدقه در پنج ماهه امسال توسط خیران و مشترکان طرح صدقات در استان زنجان به این نهاد خبر داد و تصریح کرد: صدقات پرداختی از طریق صنادیق مستقر در معابر، اماکن، منازل و اصناف انجام شده و کلیه وجوهات جمع آوری شده در هر منطقه به منظور ارائه خدمات در بخش های مختلف و براساس نیازهای جامعه هدف هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه توسعه طرح صدقات به صورت الکترونیکی و فیزیکی از برنامه های مهم این نهاد در حوزه مشارکتهای مردمی است، ادامه داد: به همین منظور مردم استان زنجان می توانند با ارسال پیامک به سرشماره 8877 و یا تماس تلفنی با شماره 096887 به عنوان مشترک طرح صدقات در برنامه های اجرایی این نهاد با هدف کمک به ارائه خدمت به نیازمندان مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار