سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری :

تجهیزات ورزشی می تواند به بالا رفتن سلامت دانش‌آموزان کمک شایانی کند

شهرری(پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت هدف از برگزاری کاروان مهر با نشاط، تجهیز کردن مدارس با لوازم ورزشی بوده است تا دانش‌آموزان بتوانند در شرایط بهتر به فعالیت بدنی بپردازند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات ورزشی  می تواند به بالا رفتن سلامت دانش‌آموزان کمک شایانی کند

مهدی درخشانی در حاشیه برنامه مهر بانشاط در گفت و گو با پانا گفت: این کاروان با همت معاونت پرورشی و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستانهای استان تهران تجهیز شده است که ناحیه یک شهرری میزبان آن برای هماهنگی بوده که این کاروان شامل یکسری از اقلام بهداشتی و تجهیزات ورزشی بوده است.

او افزود: در این شرایط و با توجه به ویروس کرونا شاید نتوانیم همان طور که باید از وسایل ورزشی در مدارس استفاده کنیم، ولی این به این معنا نیست که دست از تلاش برای تجهیز کردن مداس برداریم، این تجهیزات می‌تواند کمک شایسته‌ای برای بالا رفتن سلامت جسمانی و شور و نشاط دانش‌آموزان باشد.

درخشانی عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه تجهیز کردن مدارس به وسایل ورزشی بوده است و همه ما می‌دانیم که مدارس آن‌طور که باید همه تجهیزات لازم را ندارند و این تجهیزات ورزشی می‌تواند به ما کمک کند که بعد از، از بین رفتن ویروس کرونا دانش‌آموزان بتوانند با شرایط بهتری به ورزش در مدرسه بپردازند و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا مدارس بتوانند از تمام تجهیزات ورزشی و بهداشتی برخوردار شوند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار