نماینده ولی فقیه در استان یزد:

در پیشرفت های دفاعی و نظامی خود را محدود به زمان و مکان نکنیم

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه هیچ زمانی نباید در عرصه کسب دانش نظامی و دفاعی توقف داشته باشیم گفت: در پیشرفت های دفاعی و نظامی خود را محدود به زمان و مکان نکنیم.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
در پیشرفت های دفاعی و نظامی خود را محدود به زمان و مکان نکنیم

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با مدیران صنایع دریایی شهید مقدم با اشاره به اینکه مسائل دفاعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: در این حوزه نباید ما متوقف به زمان و مکان خاصی باشیم و باید حتما در این حوزه همیشه به دنبال تقویت و پیشرفت خودمان باشیم.
وی تصریح کرد: ضرورت دارد همان گونه که در طول سال های قبل به سمت پیشرفت و تعالی در این حوزه های دفاعی و نظامی پیش رفتیم، همچنان این روند را حفظ کنیم و خودمان را محدود نکنیم و ندانیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: قاعدتا دنیا که در این عرصه ها در طول دوران های قبل از ما پیشی داشته، الان هم هر روز در حال پیشرفت است و ما هم باید سرعت پیشرفت خود را همچنان بالا ببریم که از دنیا در این حوزه عقب نمانیم.
ناصری یزدی بر ضرورت کسب شناخت کامل در ارتباط با توانمندی های نظامی و دفاعی دشمن تاکید کرد و گفت: نکته بسیار مهمی که در ارتباط با صنایع دفاعی و نظامی باید به آن توجه کرد، بحث آینده نگری در تولید و تامین تجهیزات است، این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید حتما به آن توجه لازم صورت پذیرد؛ در حوزه های دفاعی و نظامی ما باید خود را برای دوره های آینده آماده کنیم.
امام جمعه یزد بحث جذب نیرو در نیروهای نظامی و دفاعی را هم مسئله بسیار مهمی دانست و عنوان کرد: باید جوانان توانمند و نخبه را شناسایی و جذب کرده و از ظرفیت آنها در پیشرفت کشور در حوزه های مختلف استفاده کرد.
وی با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه الان از ظرفیت کشور در بسیاری از حوزه ها استفاده نمی شود عنوان کرد: متاسفانه ما از این ظرفیت به درستی استفاده نمی کنیم ولی دشمن برای آنها برنامه های بسیار قوی دارد و به دنبال جذب نخبگان ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: صنایع نظامی و دفاعی تا حد خوبی از ظرفیت نخبگان در کشور استفاده کرده و می تواند زمینه جذب و تربیت بیشتر نخبگان و استفاده از آنها در حوزه های مختلف کشور را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار