عملیات اصلاح هندسی بزرگراه فتح به شهرقدس آغاز شد

قدس( پانا) - فرماندار قدس اعلام کرد با احداث دسترسی به خیابان پیروزی همچنین آغازعملیات پل زیرگذر پیامبر اعظم (ص) و بهره‌برداری از آن، امیدوار هستیم که رضایت شهروندان قدس به ویژه اهالی کاووسیه را فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اصلاح هندسی بزرگراه فتح به شهرقدس آغاز شد

لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس با اشاره به اجرائی شدن عملیات روان سازی ترافیک و دسترسی محلی اهالی خیابان پیروزی شمالی به داخل شهرقدس بیان کرد: همزمان با افتتاح پل پیامبر اعظم (ص)، مسدود شدن زیر گذر پل توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و‌ ایجاد مشکلاتی برای ساکنان منطقه کاووسیه، با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرائی دسترسی به خیابان پیروزی با همکاری شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری قدس آغاز شد.
به گفته این مقام مسئول، این پروژه به طول ۷۰۰ متر در حال انجام است که پس از اتمام شاهد تعریض و تسهیل عبور و مرور برای مردم منطقه کاووسیه خواهیم بود.

او اظهار کرد: طرح اصلاح هندسی و تعریض ورودی پل پیامبر اعظم (ص) شامل پایانه تاکسیرانی، جمع آوری آب های سطحی، دسترسی محلی به این پل، آسفالت، جدول گذاری و دیگر موارد است که در دست اقدام است.

فرماندار قدس همچنین از آغاز اجرایی شدن پل زیر گذر با ارتفاع ۴ متر در ورودی قدیمی کاووسیه به بزرگراه فتح با توافق اداره کل راه و شهرسازی، راه آهن و شهرداری شهرقدس خبر داد که در این راستا تائیده طرح های صورت گرفته و نتایج کارشناسان مربوطه انجام شده است.
لیلا واثقی گقت: با احداث دسترسی به خیابان پیروزی همچنین آغاز عملیات پل زیرگذر پیامبر اعظم (ص) و بهره‌برداری از آن، امیدوار هستیم که بتوانیم در راستای سهولت در تردد شهروندان به ویژه مردم فهیم کاووسیه، رضایت ساکنان را نیز فراهم کنیم.
عالی ترین مقام دولت در شهرستان با تاکید بر کیفیت پروژه و سرعت عمل در اجرا تصریح کرد: پل پیامبر اعظم (ص) یکی از ورودی های مهم و پرتردد شهرقدس به شمار می رود که مدتی با مشکل ترافیک مواجه است و اجرای طرح های عمرانی در ورودی های شهر مثل پل تولیدگران تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد خودروها خواهد داشت.
گفتنی است طرح بازگشایی پل تولیدگران از اقدامات اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار