استاندار اردبیل:

آموزش و پرورش یکی از فراگیرترین مجموعه‌ها در کشور است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: یکی از فراگیرترین مجموعه‌ها در کشور، آموزش و پرورش است و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های اجرایی با این مجموعه همکاری کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش یکی از فراگیرترین مجموعه‌ها در کشور است

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ سیدحامد عاملی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد با اشاره به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید گفت: یکی از فراگیرترین مجموعه‌ها در کشور، آموزش و پرورش است که به همین علت لازم است توجه و همکاری لازم توسط دستگاه‌های اجرایی با مجموعه آموزش و پرورش صورت گیرد.

وی ضمن تشکر از ارائه گزارش از روند اجرایی پروژه مهر توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان، بر اهمیت برگزاری جلسات با مدیران و انجمن اولیا و مربیان تاکید کرد.

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موفقیت در اجرای پروژه مهر گفت: اجرای موفق پروژه مهر، ایجاد مدارسی شاداب و پرنشاط برای دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

صفری افزود: در همین راستا شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی تمامی فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس محورهای، سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی و... کار خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: کارگروه‌های مختلف با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص تمام همکاران، زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به‌ویژه مدارس دولتی و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار