مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل :

کسب رتبه های برتر درکنکور سراسری، افتخاری بزرگ است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری، افتخاری بزرگ برای نشان دادن استعدادهای فرزندان ساعی این استان است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های برتر درکنکور سراسری، افتخاری بزرگ است

کلام اله صفری در دیداربا 8نفر از دانش آموزان  مدرسه استعداد های درخشان شهیدبهشتی ناحیه ۱ اردبیل که موفق به کسب رتبه های دورقمی در کنکور سراسری 1403 شده اند، طی سخنانی  اظهار کرد: بار دیگر درخشش دانش آموزان اردبیلی در عرصه های‌ ملی دل هم استانی های عزیز را شاد و مسرور کرد.

وی ادامه داد: کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری افتخاری بزرگ و پیامی زیبا برای نشان دادن توانایی ها و استعدادهای درخشان فرزندان ساعی این استان است که توانسته اند در صحنه های علمی خوش بدرخشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطر نشان کرد: این موفقیت ها نشان از استعدادهای ناب و درخشان در استان و تلاش و مجاهدت فرهنگیانی دارد که برای شکوفایی این استعدادها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

صفری اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت و با اجرای طرح ها و برنامه هایی پیرامون استقرار نظام خلاقیت و پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و پرتلاش استان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و جهانی باشیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار