مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تدوین نقشه راه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم بود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت تدوین نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم بود.

کد مطلب: ۱۴۸۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تدوین نقشه راه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم بود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام‌الله صفری در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران و‌ روسای نواحی و مناطق این استان ضمن  تاکید بر اهمیت اجرای پروژه مهر اظهار کرد: امسال باید تمام تلاش خود را کنیم تا اجرای پروژه مهر به نحوی باشد که در ارزیابی تمام شاخص‌های کیفی و کمی، جزو استان‌های برتر باشیم.

وی گفت: در راستای اجرای پروژه مهر، سنجش بدو ورود در طول سال تحصیلی به خوبی انجام شده است. ثبت‌نام دانش‌آموزان و ثبت سفارش کتب درسی نیز جزو اولویت‌های اصلی است که باید بر تسریع این امور متمرکز شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: لازم است مدیران مناطق و مدارس در بحث سرویس مدارس و لباس فرم به سیاست‌ها و مصوبات ابلاغی اداره کل توجه داشته باشند و در این خصوص جلسات توجیهی لازم برگزار شود.

صفری تصریح کرد :امسال تلاش خواهیم کرد تا نسبت به سال گذشته، صدور ابلاغ همکاران سریع‌تر اتفاق بیافتد. بر همین مبنا تمام اقدامات لازم برای ساماندهی نیروی انسانی مقطع ابتدایی در نیمه اول تیرماه انجام می‌شود و در مقطع متوسطه به تسریع ساماندهی نهایتا تا نیمه مرداد تاکید داریم.

وی با تاکید بر جلب همکاری تمام معلمان مقطع متوسطه دوم در امر تصحیح اوراق امتحانی، گفت: تا ۶ تیرماه، تصحیح اوراق امتحانی باید تمام شود و از همه همکاران مقطع متوسطه درخواست می‌کنیم که مشارکت لازم را در این امر داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: پرداختی مصححین و عوامل اجرایی آزمون‌ها نیز در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

صفری با اشاره به مرحله بارگذاری مدارک برای شاغلین فاقد رتبه در سامانه رتبه‌بندی گفت: آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی نیز تقدیم هیات دولت شده و احتمال می‌رود تا پایان دولت سیزدهم این موضوع نیز مورد تصویب قرار گیرد.

وی با بیان به اینکه تدوین نقشه راه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم بود، گفت: در مرحله نخست کلیه مدارس شاهد، سمپاد و بخش عمده‌ای از مدارس غیردولتی تحت پوشش طرح مدرسه تراز سند تحول قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار