حادثه مرگبار در سیستان و بلوچستان/ كشته و مجروح شدن 15 نفر

خبرگزاری پانا: تصادف بار دیگر در محور سراوان به خاش حادثه ای خونین را رقم زد و 15 نفر كشته و مجروح برجای گذاشت .

کد مطلب: ۸۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این حادثه مرگبار در ساعت 40دقیقه بامداد امروز در 20 كیلومتری شهرستان سراوان رخ داد كه بدنبال اعلام خبر این حادثه بلافاصله اكیپ هایی از ماموران انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند .

سرهنگ فرزاد ملك محمدی گفت : در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد یك دستگاه خودرو پژو405 با یك دستگاه خودرو پراید برخورد كرده است .

وی افزود : خودرو پژو 405 كه 11 تبعه غیر مجاز افغان را به صورت قاچاق حمل می كرد بر اثر شدت حادثه دچار آتش سوزی شد و 9 تبعه بیگانه به همراه راننده آن در آتش جان خود را از دست دادند .

این مقام انتظامی اظهار داشت : در این حادثه دو نفر از اتباع بیگانه نیز مجروح شده و توسط نیروهای امدادی و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند .

سرهنگ ملك محمدی ادامه داد : در این حادثه متاسفانه راننده و سه سرنشین خودرو پراید نیز كه از شهرستان خاش عازم سراوان بودند بر اثر شدت برخورد دو خودرو و جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست دادند .

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان بار دیگر با ابراز تاسف از تكرار این حوادث خونین و مرگبار قاچاق انسان را یكی از معضلات جدی در استان سیستان و بلوچستان ذكر كرد و گفت این حادثه نیز مثل حوادث گذشته سرعت غیر مجاز راننده خودرو پژو علت وقوع این حادثه خونین بود كه می طلبد به منظور جلوگیری از تكرار این حوادث تلخ و ایمن سازی راه های مواصلاتی استان اقدامات موثرتری را داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار