‎دانش آموزان دختر شرکت کننده در مسابقات ورزشی کشوری، سفیران گردشگری همدان هستند

همدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تأثیر این رویداد در رونق بخش های دیگری همچون گردشگری و اشتغال، تصریح کرد: اغلب دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت ها در سفر بعدی خود با خانواده در همدان حضور می یابند و سفیران گردشگری همدان در معرفی جاذبه های تاریخی و باستانی این استان هستند.

کد مطلب: ۸۴۱۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
‎دانش آموزان دختر شرکت کننده در مسابقات ورزشی کشوری، سفیران گردشگری همدان هستند

عبداله جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره امکانات و تجهیزات برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزران دختر کشور در همدان گفت: برای برگزاری این رویداد علاوه بر امکانات دولتی برای اولین بار از امکانات و ظرفیت های بخش خصوصی و موسسات غیردولتی نیز بهره برده ایم.

وی افزود: این استان به همت آموزش و پرورش در سال های گذشته نیز میزبان برگزاری مسابقات مشابه از جمله علمی-تخصصی دبیران تربیت بدنی و قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بوده است و توانسته پتانسیل های خود را به منصه ظهور برساند.

‎جعفری گفت: بیش از ۳هزار و دویست نفر در این مسابقات با عناوین مختلف میهمان استان همدان هستند که شامل دانش آموزان شرکت کننده در رشته های والیبال،فوتسال،هندبال و بسکتبال ، مربیان و داوران هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، در دوره ابتدایی یک هزار و 242 نفر از دانش آموزان و مربیان آنها در قالب 97 تیم از 18 تا 23 مرداد و در دوره متوسطه اول، یک هزار و 484 نفر از دانش آموزان در قالب 106 تیم از 10 تا 14 مرداد شرکت می کنند.

وی با بیان این که این دوره از مسابقات در 12 رشته ورزشی در سطح کشور برگزار می شود، افزود: دستورالعمل این مسابقات دی‌ماه به استان‌ها ابلاغ‌شده است و ۶ شهر شامل تبریز، همدان، شهرکرد، رامسر، زنجان و خرم‌آباد میزبان این مسابقات هستند.
‎گفتنی است این مسابقات از پنج شنبه ۱۱مرداد آغاز شده و تا ۲۳مرداد ادامه خواهد یافت.

‎آیین افتتاحیه این رقابت ها پنج شنبه همین هفته و در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار میشود.

/محمد مهدی محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار