مدیر دبیرستان نواب صفوی بیرجند خبر داد:

322 نفر ، ظرفیت ثبت نام دانش آموزان در این آموزشگاه

بیرجند (پانا) ـ مدیر دبیرستان نواب صفوی بیرجند با اشاره به اینکه 322 نفر ، ظرفیت ثبت نام دانش آموزان در این دبیرستان است گفت:به احتمال زیاد ، این ظرفیت در سال تحصیلی اینده نیز ، تغییری نکند.

کد مطلب: ۸۳۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
322 نفر ، ظرفیت ثبت نام دانش آموزان در این آموزشگاه

مهدی رجب زاده مدیر دبیرستان دوره اول متوسطه نواب صفوی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، در خصوص وضعیت تدریس دبیران در این دبیرستان گفت: وجود دبیران کارآزموده و دانش آموزان خوب، وضعیت آموزش و سطح ان در این مدرسه را افزایش داده است.

وی گفت : شایسته است با تدبیر و اهتمام کافی و به‌کارگیری همه‌ امکانات و سازوکارهای لازم در مدیریت مطلوب فرآیند ثبت نام، ثبت نام دانش آموزان دراین مدرسه به نحو مطلوب انجام پذیرد.

رجب زاده ادامه داد: برای ثبت نام دانش آموزان در این آموزشگاه ، سال گذشته 300 هزار تومان اخذ شده است که امسال با تصویب هیات امنا مدرسه و با توجه به برنامه های پیش رو ، این رقم مختصر افزایشیخواهد داشت.

مدیر دبیرستان دوره اول متوسطه نواب صفوی بیرجند افزود: ظرفیت ثبت نام دانش آمور در این آموزشگاه در سال تحصیلی گذشته ، 320 نفر بود است که اظهار امیدواری میشود ، این رقم برای امسال تغییری نکند.

وی با اشاره به اینکه والدین از جلسات اولیا و مربیان استقبال می کنند ، گفت:ثمره و نتیجه این همکاری ها ، قبولی 12 نفر از دانش آموزان پایه نهم در دبیرستان های تیزهوشان و نمونه دوره دوم متوسطه وکسب رتبه های ممتازدرحوزه های فرهنگی هنری وورزشی درسطح کشور استان و شهرستان بوده است.

رجب زاده درپایان گفت : امید است همکاران با مدیریتی جهادی با تمام ظرفیت، نظارت دقیق، به‌موقع و فراگیر را در امر ثبت نام دانش آموزان معمول نمایند و موجبات خشنودی خداوند متعال و تحقق منویات رهبر معزز انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در اعتلای منزلت آموزش و پرورش فراهم آورند.

خبرنگار پانا : حسین پیله ور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار