تشکیل جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل

خبرگزاری پانا: جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط درمحل سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۷۱۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه استاندار اردبیل با بیان اینكه همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا ( س ) استان اردبیل میزبان سه شهید گمنام است ، افزود: پیكر مطهر این سه شهید گمنام روز پنج شنبه 22 فروردین ماه وارد اردبیل شده و مورد استقبال مردم ولایت مدار استان قرار می گیرند.
اكبر نیكزاد گفت : دو تن از این شهدا پس از برگزاری مراسم و برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی در شهر كلور از توابع شهرستان خلخال و یك شهید نیز در محل اداره كل اطلاعات استان اردبیل به خاك سپرده می شوند.
وی اظهار داشت : مردم استان همیشه میزبان شایسته ای برای شهدای گمنام و افتخار آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی بودند كه درسال مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نیز بار دیگر این دلدادگی خود را به راه عزت مند شهدا ونظام اسلامی نشان خواهند داد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینكه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است بر ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاكید كرد و گفت : باید تلاش کنیم جان فشانی ها و دلاوری های شهدا و آرمان های والای آنها را به نسل جوان و آیندگان انتقال دهیم .
رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اغلب جوان ونوجوان بودند كه با الگو گرفتن از واقعه عاشورا توانستند در جنگ تحمیلی دشمن را به زانو درآورند .
نیكزاد وجود شهدا را نعمتی بزرگ برای ایران دانست و از مردم همیشه درصحنه و ولایی استان خواست تا قدر این موهبت های الهی را بدانند و درحفظ ارزش های اسلامی كه خواست شهداست بكوشند.
وی ادامه داد : تمامی امكانات وتمهیدات لازم درراستای استقبال مناسب و در شان شهدا در استان فراهم شده و مردم چشم انتظار ورود این شهدای گرانقدر به استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار