رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز خبرداد:

کاهش 4 درصدی بودجه ی سال 97 نسبت به سال گذشته

شیراز (پانا) - رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر شیراز کل بودجه ی سال 97 را در حدود 3210 میلیارد تومان عنوان کرد که 74 درصد آن به هزینه های عمرانی و 26 درصد به هزینه های جاری اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۷۱۲۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

قاسم مقیمی در بیست و هفتمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت:کمیسیون برنامه و بودجه پس از بررسی درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار،مبلغ سقف درآمدی که به مبلغ 3150 میلیارد تومان پیشنهاد شده بود با مبلغ 60 میلیارد تومان افزایش، نهایتا با سر جمع 3210 میلیارد تومان به تصویب کمیسیون تلفیق رساند که نسبت به بودجه سال گذشته 4%کاهش دارد.

او افزود: حاصل بررسی های اولیه در این کمیسیون چنین بود که اعتبار در بخش وظیفه ی جاری اداری، از مبلغ 165 میلیارد تومان به مبلغ 162 میلیارد تومان و در بخش هزینه ی جاری شهری نیز از 630 میلیارد تومان به 623 میلیارد تومان کاهش یافته بود.

مقیمی ادامه داد: سهم محورهای پنجگانه ی برنامه ی شهرداری بدین صورت است که زیست محیطی 50درصد،مدیریت شهری 32 درصد،کالبدی 15 درصد، فرهنگی3 درصد و اقتصادی 1 درصد از بودجه ی جاری را به خود اختصاص می دهند.

این مقام مسئول هم چنین، از سهم هر کدام از محورهای 5 گانه ی از بودجه ی عمرانی را بدین صورت اعلام کرد که از کل بودجه ی عمرانی،16 درصد به زیست محیطی،42 درصد به کالبدی،6 درصد به فرهنگی، اجتماعی و گردشگری،2 درصد به مدیریت شهری و 34 درصد به حوزه ی اقتصادی تخصیص یافته است.

خبرنگار:نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار