دیدار با خانواده های شهدا در قیامدشت

شهرری(پانا) - فرمانده و اعضای شورای پایگاه شهید دستغیب با حضور در منزل شهید کثیری با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند

کد مطلب: ۷۱۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید حامد جوادی مسئول نیروی انسانی پایگاه و مسئول رسیدگی به خانواده شهدا طی مصاحبه ای اظهار داشت: استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامی است و خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند که باید برای تکریم و سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان مسئولان مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی ما بسیجیان است و یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که با چنین شخصیت‌های بزرگواری بتوانیم دیدار داشته باشیم چرا که دیدار از آنان برای ما برکت و سبب فعالیت بیشتر ما در رسیدگی به امور و خواسته‌های جامعه معظم شاهد می‌شود.
جوادی عنوان کرد: این پایگاه دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم و گرامیداشت آنان را در راس امور و در اولویت برنامه های خود درسال ۹۷ قرار داده است که به همین منظور نیاز است برای برطرف کردن مشکلات، مطالبات و خواسته‌های آنان از نزدیک با خانواده‌های معظم شهدا دیدار داشته باشیم تا بتوانیم در این زمینه موثر و مفید واقع شویم.
حامد جوادی با اشاره به موضوع انقلاب و نقش پر رنگ شهدا اظهار داشت: امروزه همه ما زندگی و آسایش خود را مدیون تک تک شهیدانی هستیم که با اهدا خون خود به انقلاب رنگ بخشیدند.
وی در ادامه تصریح کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا باید به عنوان یک الگو و درس عبرت برای همه ما باشد و از خیر و برکت چنین خانواده‌هایی بی‌بهره نمانیم چرا که خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کنند.
مسئول نیروی انسانی پایگاه دستغیب در پایان عنوان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور ما هستند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند که این موضوع باید مورد توجه واقع شود و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای پاسداشت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار