چاپ 15عنوان كتاب توسط فرهنگيان بجنورد

بجنورد (پانا) - فرهنگيان شهرستان بجنورد 15 عنوان كتاب با موضوعات اجتماعي، ادبي، فرهنگي، كودك،تاريخي و آموزشي تدوين ، ترجمه و چاپ کردند.

کد مطلب: ۷۱۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

براساس اين گزارش «افسانه احمدي مقدم»،«برات محمد عاشقي»و« نوشين وحيد حداد» در كتاب "دانش آموز،خلاقيت،ايده پردازي" به موضوع خلاقيت دانش آموزان پرداخته‌اند؛ همچنين «محسن محمدي» و «سارا يداللهي» كتاب "آمار توصيفي در علوم رفتاري" و با ترجمه كتاب استيفن بروك، شان جيمرسون و رابين هانسون كتاب "شناسايي، ارزيابي و درمان اختلال كم توجهي و بيش فعالي در مدرسه" را چاپ نمودند كه «محسن محمدي» كتاب "اختلالات طيف اوتيسم" نوشته هدر بارنت وگو را نيز ترجمه و چاپ كرده است .

كتاب "سال‌هاي افتخار" به نوشته «گلثوم صبري» درباره دفاع مقدس نگاشته، و در كتاب "صداي گام هاي تو" نوشته «زهره خرداد زاده» و كتاب "آواي چلچله" نوشته «اكرم قاسمي» نيز اشعار اين فرهنگيان چاپ شده است .

" راه رهايي" عنوان كتاب «الهه صادقي» و «مريم مهماندوست» است كه به اثربخشي آموزش حل مسئله بر نگرش به مواد مخدر در دختران پرداخته است؛ همچنين «شيرزاد محمد پور»، «آليس زارعي» و «فروغ محمد نيا» نيز در كتاب "چگونه خشم دانش آموز را كنترل كنيم؟" به اين موضوع اجتماعي توجه نموده اند .

« دردانه ايمان پور» در كتاب "گرايش هاي ارزشي در سبك هاي تصميم گيري" به تصميم گيري در آموزش و پرورش، همچنين كتاب "استرس شغلي" نوشته «غلامرضا امين زاده فاروجي» با همكاري «حسين حسني»، «علي اكبر علي زاده»، «ندا نودهي» و «زهرا زراعتكار زيارت» يك پژوهش علمي است كه در قالب كتاب به چاپ رسيده است .

« مهديه مهدي نژاد» نيز در كتاب "پيشه وران قيصريه" نگاهي به بازار دوره صفويه داشته و كتاب "مديريت استراتژيك منابع سازماني: با نگاهي به سرمايه فكري" توسط «آروز رحيم زاده» و با همكاري «رؤيا افراسيابي» و«برات محمد عاشقي» نيز به مسائل مديريتي پرداخته است .

كتاب هاي "سلام در اسلام" نوشته «مهران مهرجويان» به مقوله‌ي فرهنگي سلام پرداخته شده و در كتاب "سلام به تو كه ماهي" به نوشته «حديثه احمدي» فصل‌ها براي كودكان آموزش داده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار