فرماندار شیراز:

تا زمانی که مردم با دولت همراه هستند نباید از توطئه ی دشمنان خارجی ترسید

شیراز ( پانا ) - فرماندار شیراز در حاشیه ی راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: ملت ایران که خود صاحبان انقلاب اسلامی هستند با شرکت در راهپیمایی نشان دادند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

کد مطلب: ۷۱۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

حیدر عالیشوندی در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس در رابطه با نقش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن،ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدا گفت:مردم در انقلاب به طور مستقیم دخیل بودند و انقلاب با مشارکت جدی همین مردم و وحدت و یکپارچگی آن ها با یکدیگر و با رهبر انقلاب به پیروزی رسید. بنابراین مردم که خود صاحبان انقلاب هستند باید از انقلاب خود دفاع کنند و حضور مردم در این راهپیمایی نیز میثاق مجدد با آرمان های شهدا و امام و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم با شرکت در این راهپیمایی حمایت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را اعلام می دارند و اثبات می کنند که همواره حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به پیام حضور گسترده ی مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: همانطور که ولایت فقیه فرموده اند همراهی مردم با دولت سبب می شود که هیچ نگرانی برای دولتمردان وجود نداشته باشد و تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف انقلابی حضور دارند،نباید از توطئه ی دشمنان خارجی ترسید.

فرماندار شیراز ادامه داد:باید تمام تلاش را به کار گرفت تا رضایت مردم را که سرمایه های مملکت و نظام هستند جلب کرد و با پشتیبانی مردم بر مشکلات غلبه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار