یادواره ۸۴۷ شهید شهرستان بانه برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه مبارك فجر و پيروزي انقلاب اسلامی یادواره ۸۴۷ شهید والامقام شهرستان بانه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا كردستان،روز گذشته جمعه ٢٠ بهمن یادواره 847 شهید والامقام شهرستان بانه با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در این شهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان بانه در این مراسم باشکوه عزت و امنیت امروز کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و اظهار داشت: اگر امروز پیشرفت و آرامشی در کشور وجود دارد همه آن مرهون ایستادگی و خون پاک شهیدان است.

محمد فلاحی خون شهیدان، حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را از عوامل موثر در ماندگاری و عزت ایران اسلامی بیان کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران الگو و سرمشق تمام کشورهای منطقه است.

وی گفت: تنها کشوری که امروز در برابر استکبار جهانی تمام قد ایستادگی کرده، انقلاب اسلامی ایران است و خوشبختانه شاهد رشد و بالندگی روز افزون کشور هستیم.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا در منطقه تصریح کرد: امروز آمریکا با استفاده از روش تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی به دنبال حاکمیت خود در منطقه است.

وی عنوان کرد: امروز آمریکا در قرن 21 با استفاده از جنگ‌های نیابتی به دنبال حفظ منافع خود در منطقه بوده و تشکیل گروهک‌های ترویستی تکفیری داعش نمونه بارز این ادعاست.

فلاحی افزود: مادامی که مردم با توطئه‌های دشمن آگاه باشند و از منویات مقام معظم رهبری اطاعت کنند آمریکا و استکبار جهانی نخواهد توانست بر کشور و ملت ما پیروز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برکات انقلاب و خدمات نظام در چند دهه گذشته اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و جنگ افروزی‌های دشمنان، خدمات قابل توجهی در عرصه‌های مختلف به مردم کشور ارائه داده است.

فرماندار شهرستان بانه گفت: در دهه فجر امسال پروژه‌های عمرانی و خدماتی خوبی در بانه افتتاح شد و خدمات دیگری هم در آینده نزدیک در این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

فلاحی افق کشور را یک افق روشن ترسیم کرد و افزود: امیدواریم در سایه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، شاهد روند توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار