مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی در دانش آموزان

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: ایجاد بازارچه های کار و فناوی، توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی در دانش آموزان را در پی دارد.

کد مطلب: ۷۱۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمد دستورانی، در بازدید از بازارچه کار و فناوری دبیرستان توحید شهرستان میامی افزود: بازارچه های کاروفناوری نقش اساسی در تقویت روحیه کار آفرینی و کسب شایستگی های حرفه ای و مهارتی دانش آموزان دارد.

وی بر پرورش استعداد ها و خلاقیت‌های دانش آموزان استان تاکید کرد وگفت: ایجاداین بازارچه ها می‌تواند توانمندی دانش‌آموزان رابرای ورود به زندگی واقعی افزایش دهد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: بازارچه کارو فناوری یکی از محورهای شش گانه جشنواره نوجوان خوارزمی که با هدف ارتقاء دانش ، مهارت و نگرش دانش آموزان ، رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت ها ، توجه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان و.... در دوره متوسطه اول برگزار می شود.

شایان ذکراست؛ در این بازارچه دانش آموزان دوره متوسطه اول صحنه ای دست سازه ها و توانمندیهای مختلف خود را با توجه به درس کاروفناوری ( واحد کسب و کار) ارائه نموده ودر معرض جهت بازدید دانش آموزان و علاقه مندان قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار