جلسه هم‌اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی و مجمع مربیان پیشتاز خراسان شمالی برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق و جلسه هم اندیشی مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی با حضور مجید مصباح مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی ، این جلسه که با هدف برگزاری همایش مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب مربیان و دانش آموزان پیشتازاستان در بهمن ماه برگزارمی شود تشکیل شد.

مجید مصباح مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی، با بیان این که مانور بزرگ یاوران انقلاب باید هرچه با شکوه تر برگزارشود اظهارکرد:هدف از برگزاری این مراسم ایجاد برنامه های شادو جذاب برای دانش آموزان می باشد.

وی افزود: برگزاری همایش یاوران انقلاب پیشتازان، نقطه عطفی برای شناسایی فعالیت های سازمان دانش آموزی برای ارگان ها و مسئولین دستگاههای اجرایی می باشد و در این همایش فعالیت های سازمان دانش آموزی برای کسانی که شناخت کافی از سازمان ندارند معرفی می گردد.

مصباح عنوان کرد: با پیش بینی انجام شده ، میهمان وزارتی و همچنین استاندار خراسان شمالی به عنوان سخنران ویژه در این همایش حضورخواهند داشت .

وی با بیان اینکه، همایش یاوران انقلاب با حضور 1000 مربی و دانش آموز پیشتازو دیگر مسئولین استان و شهرستان ها در مرکز استان برگزارخواهد شد گفت: برنامه ها باید به سمت و سوی شادی و نشاط سوق داده شود تا دانش آموزان از این همایش لذت بیتشری ببرند.

در پایان جلسه ،مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان های استان پیشنهادات و نظرات خود را در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن همایش بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار