زنگ انقلاب در تبریز

پاشائی: 50 پروژه رفاهی و آموزشی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی از افتتاح ۵۰ پروژه آموزشی و رفاهی در سراسر نواحی و مناطق این استان در دهه فجر امسال برای رفاه حال دانش آموزان و فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان ماندگار فردوسی تبریز با تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیچ وقت از یاد نمی بریم که کجا بودیم و الان کجا هستیم و تمام پیشرفت ها را مدیون شهدا و پیروی از ولایت فقیه هستیم.

وی افزود: شهدا با تقدیم جان خود امنیت کشور را تامین کرده و ما نیز برای پایداری اسلام و انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: دبیرستان فردوسی بیش از ۱۰۰ شهید در راه اسلام و پایداری انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

پاشایی بیان کرد: امسال برنامه های دهه مبارکه فجر با محوریت مدرسه است تا این نسل بدانند که برای فردای ایران اسلامی چه باید بکنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر برنامه های فرعی مدارس و نواحی مناطق، 350 عنوان برنامه اصلی در دهه فجر امسال در آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: امسال در دهه فجر برای رفاه حال دانش آموزان وفرهنگیان، ۵۰ پروژه آموزشی و رفاهی در سراسر نواحی ومناطق استان افتتاح خواهد شد.

پاشایی در پایان تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن، روز میثاق ملت ایران با آرمانهای امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مبارزه سلطه و استکبار جهانی بوده وما در این روز باشکوهتر و مصمم تر از سالهای قبل حضور خواهیم یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار