امام جمعه شهرستان فیروزکوه در سخنرانی نماز جمعه:

برای درک بهتر انقلاب می بایست دوران قبل انقلاب را خوب بشناسیم

پانا (فیروزکوه) - نماز جمعه 13 بهمن ماه 96 به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند،امام جمعه شهرستان فیروزکوه،در مسجد جامع برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۸۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران: امام جمعه شهرستان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افراد را به تقوا سفارش کرد و فرمود:تقوا یعنی این که گناه نکنیم.اگر کسی گناه کند ارتباط خود را با خدای متعال قطع میکند و چشم خود را در مقابل امام زمان(عج)می بندد.حیف است که در محضر آن حضرت باشیم و با گناه کردن ایشان را ترک کنیم.

وی اذعان داشت:ما برای این که دهه انقلاب 40 سال اخیر را بهتر درک کنیم و بدانیم که تاکنون چه بر سر ما گذشت و به چه پیروزی هایی دست یافتیم،لازم است که دوران قبل از انقلاب را بشناسیم و اگر بخواهیم جامعه ای که اکنون در آن زندگی میکنیم را با دوران انقلاب مقایسه بکنیم باید بگوییم به آن معیار ها و اصول آرمانی انقلاب و بنیان گذار انقلاب نرسیدیم و باید گفت:ما نواقصی بس فراوان داریم.

ایشان فرمود:امروزه دشمنان به دنبال براندازی نظام دینی هستند.نظام ما نظامی دینی و اسلامی است.شهدای انقلاب بنا گذاشتند که کشوری انقلاب کند تا ارزش های اسلامی بر آن کشور حاکم شود که در این زمینه توفیقی بسیار پیدا کردند.امروزه پس از جنگ تحمیلی و این همه مبارزات و سایر مسائل موفقیت های فراوانی را به دست آوردیم که همه این ها به برکت شهدا و خانواده های معظمشان و ایثارگری ایثارگران و همراهی و حمایت شما مردم خوب است که رهبر معظم اقلاب را تنها نگذاشتید.

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال یک تمدن نوین اسلامی است.ما و مردم نیز منتظر اشاره نوک انگشتان مبارک مقام معظم رهبری هستیم.

/خبرنگار:فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار