مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان

آماده‌باش کامل هلال احمر گلستان برای کمک به راه‌ماندگان برف و کولاک

جمعیت هلال احمر گلستان در آماده‌باش کامل برای آرامش و امنیت هموطنان است.

کد مطلب: ۷۰۷۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، حسین احمدی با اشاره به شرایط آب و هوایی در ارتفاعات و گذرگاه‌های ییلاقی استان طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گلستان در آماده‌باش کامل برای آرامش و امنیت هموطنان است و با استفاده از ظرفیت ۶۰ نفر نجاتگر داوطلب و با کمک ۲۳ دستگاه خودروی امدادی اعم از آمبولانس و خودروی نجات در ۱۶ پایگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مرکز پاسخگویی (واحد EoC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی از طریق بی‌سیم و تجهیزات مخابراتی عملیات‌ها و برنامه‌های گشت در تمامی مسیرهای متاَثر از برف را رصد می‌کند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود: در ۲۴ ساعته گذشته تنها دو مورد خدمات در سوانح ترافیکی که در مجموع دو مصدوم انتقالی به مراکز درمانی بوده و یک مورد در راه ماندگی در برف و کولاک در محور اولنگ بوده که مدیریت شد.
احمدی یادآور شد: با هماهنگی و همکاری اداره راه مسیرهای درگیر و مسدودی بازگشایی شد و البته با توجه به شرایط جوی خاص سطح استان و کشور، تمام پایگاه‌ها خصوصا در نواحی کوهستانی به صورت مستمر در سطح جاده‌ها حضور فعال‌تر داشته و به طور مستمر در حال گشت‌زنی در مسیرها است.
وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نفر از امدادگر نجاتگران خبره استان در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی احتمالی بسر می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار