اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر در اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اولین جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر در سالن جلسات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۷۰۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، در این جلسه حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان اسلامشهربا اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت : با توجه به این حقیقت که در فرهنگ اسلامی عدد چهل از نوعی کمال رشد و بلوغ برخوردار است ، انشاالله بتوانیم با برنامه ریزی خاص و ویژه مراسم بهتر و با شکوهتری از سالهای گذشته را شاهد باشیم .

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان جهت رواج روحیه یاس و نا امیدی در بین اقشار مختلف جامعه این روحیه را بسیار مخرب و منفی بر شمرد و افزود : همگی وظیفه داریم تا روحیه نشاط و امید را در جامعه بارور سازیم و با انعکاس تلاش ها و موفقیت های به دست آمده با وجود کارشکنی دشمنان لجوج گام در این زمینه بگذاریم .

حسینی با بیان اینکه مشکلات اقنصادی در جامعه داریم ، گفت : باید با همدلی و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان بتوانیم گامی موثر در این زمینه برداریم و با هم افزایی و انجام تبلیغات محیطی مناسب برنامه ها ، باعث باشکوهتر برگزار شدن مراسم ایام الله مبارک دهه فجر باشیم .

شایان ذکر است، در این جلسه مواردی از جمله ،برگزاری جشنواره خوشنویسی طلوع فجر ، نمایشگاه تصویر آفتاب ، مسابقه پیامکی وصیت نامه امام خمینی (ره) ، ایستگاه نمایش ورزشی در مسیر راهپیمایی بیست و دوم بهمن 96 ، افتتاح ایستگاه کتابخوانی، نقد و رونمایی کتاب ، نشست کتابخوان ، ، نمایشگاه تازه های کتاب با موضوع دهه فجر، افتتاح ٤ باب کتابخانه در اسلامشهر و چهاردانگه ، عطر افشانی مزار شهدا ودیدار با خانواده های آنان، محفل انس با قرآن ، مانور یاوران انقلاب و خواندن سرود همگانی ، مسابقه روزنامه دیواری استکبار ستیزی ، برگزاری گفتمان های دینی با محوریت امام خمینی (ره) در طول دهه فجر در مدارس، فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان، نشست های بصیرتی در مساجد ، تجلیل و تکریم از فرزندان شاهد ، شناسایی نخبگان فرهنگی ، هنری ، قرآنی و ورزشی ، برگزاری جشن و محافل انس در مساجد و... بخشی از مصوبات اجرایی بود.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار