رئیس کمیته امداد سمنان:

۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد سمنان انجام شد

رئیس کمیته امداد سمنان گفت: ۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان ایجاد شده است.

کد مطلب: ۷۰۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، حجت عرب با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود، ابراز داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی راهی برای توانمندی مددجویان و خودکفا شدن است.

وی به رشد ۴۱۳ درصدی فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سمنان در ده ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۳۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان ایجادشده و باید گفت از مجموع فرصت‌های شغلی در این مدت ۹۴ طرح خدمات، ۱۰ طرح دامپروری، شش طرح صنایع‌دستی و دو طرح کشاورزی بوده است.

رئیس کمیته امداد سمنان یادآور شد: ۵۵ فرصت شغلی ایجادشده برای مددجویان شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان از منابع بانکی و ۵۷ طرح اشغال بااعتبار ۵۵۳ میلیون تومان از منابع کمیته امداد تامین شد.

عرب به پرداخت ۲۱ مورد تسهیلات باهدف پایدارسازی اشتغال به طرح‌های اشتغال در حال فعالیت مددجویان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات بااعتبار ۳۳۳ میلیون تومان در قالب تثبیت طرح‌های اشتغال به مددجویان تحت حمایت سمنان پرداخت شد.

وی در ادامه یادآور شد: در همین مدت ۳۰۰ نظارت بر طرح‌های اشتغال ایجادشده در حال فعالیت با حضور کارشناسان فنی واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار