رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران:

90 هزار نفرازخانواده های شهداو ایثارگران در شهرستان های تهران تحت پوشش بیمه قرار دارند

شهرری (پانا)- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران گفت: 90 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در پانزده شهرستان استان تهران تحت پوشش بیمه پایه، همگانی و مکمل قرار دارند.

کد مطلب: ۷۰۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، نادر نصیری در حاشیه مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا در شهرری گفت: در حال حاضر 150 میلیارد ریال برای 30 هزارنفر ازخانواده های شهدا و ایثارگران سالانه در قالب بیمه پایه و همگانی و600 میلیارد ریال نیز برای 60 هزار نفر در قالب بیمه مکمل هزینه می شود.
وی در ادامه عنوان کرد: این تعداد ایثارگر و خانواده شهدا دارای پنج هزار دانشجو هستند که سالانه 200 میلیارد ریال برای این دانشجویان بابت هزینه دانشگاه پرداخت می شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: یکی از مواردی که در جهت تکریم خانواده شهدا و تجلیل از ایثارگران در دستور کار قرار دارد، طرح سپاس است که با تصویب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ابلاغ استاندار به تمامی دستگاه ها انجام می شود.
نادر نصیری افزود: این طرح با مشارکت مدیران و دستگاه های دولتی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری از آذرماه 94 شروع شد و در دور اول آن 20 هزار بازدید از خانواده های شهداتا آذرماه 95 در شهرستان های استان تهران انجام شد.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار