سرپرست اداره کل امور اداری آموزش و پرورش خبر داد: ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر در هفته آینده

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال قبل بیش از ۱۳ هزار نفر از همکاران با ارائه درخواست مشمول نقل و انتقال و جابه‌جایی شدند از ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر در هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل امور اداری آموزش و پرورش خبر داد: ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر در هفته آینده

ناصر سلیمان‌زاده در نشست خبری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه هر دستگاهی تلقی می‌شود، گفت: خدماتی که در امور اداری ارائه می‌دهیم وظایف اصلی ماست و تلاش می‌کنیم این خدمات را به بهترین شیوه ارائه دهیم.

وی افزود: وضعیت معیشتی معلمان از دغدغه‌های همیشگی ماست و تلاش‌های بسیاری در این زمینه در دست انجام داریم. جلسات کمیته بهره‌وری وزارتخانه با جدیت در حال تشکیل است و اصلاح ساختار سازمانی و حذف پست‌ها و وظایف موازی را در سال جدید انجام می‌دهیم.

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال قبل بیش از ۱۳ هزار نفر از همکاران با ارائه درخواست مشمول نقل و انتقال و جابه‌جایی شدند گفت: هفته آینده بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر را ابلاغ خواهیم کرد.

سلیمان‌زاده افزود: تا چهار سال آینده تعداد قابل توجهی بازنشسته خواهیم داشت که در تدارک و برنامه ریزی برای عبور از این اتفاق هستیم.

وی همچنین اعلام کرد که اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل انجام شده و بعد از تایید ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار