اولویت بهره برداری از پساب تصفیه خانه ، فضای سبز شهر کاشان است

فرماندار کاشان گفت: نگاه جزیره ای به مسائل، یکی از آفات نظام اداری است که هماهنگی و تعامل بین دستگاه های متولی و بهره بردار منابع آبی اعم از منابع زیرزمینی و پساب فاضلاب یک ضرورت است.

کد مطلب: ۷۰۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان، حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: یکی از بحران های اساسی پیش روی کشور بحران آب است تا جایی که با روند کاهش نزولات جوی در تامین آب شرب نیز با مشکل جدی مواجه خواهیم شد لذا ضروری است که صرفه جویی در آب شرب در دستور زندگی همه مردم قرار گیرد.

رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان افزود: محور اصلی برنامه ریزی در تمامی سطوح، توجه به منابع آب است و باید برای تخصیص بهینه منابع آب به عنوان ثروت ملی برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به احصاء حقوق بهره برداران منابع آبی به ویژه شهرداری تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی بهره برداری از پساب فاضلاب، فضای سبز شهر کاشان است که شهرداری کاشان به عنوان متولی این امر می تواند با توسعه فناوری های جدید و روش های نوین آبیاری نسبت به نگاهداشت و توسعه فضای سبز اقدام کند.

مومنیان گفت: با تفاهم اعضا بر تهاتر سهمیه آب زیرزمینی شهرداری کاشان با پساب فاضلاب شرکت آبفا، مقرر شد تا زمان تعیین تکلیف قطعی استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب کاشان، این پساب به منظور آبیاری درختان و فضای سبز شهری در اختیار شهرداری کاشان قرار گیرد.

به گزارش پانا، نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرعامل آب و فاضلاب کاشان با موضوع اصلاح شبکه توزیع آب و بهره برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب این شهر تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار