منش پهلوانی در کنار قهرمانی دوعنصر موفقیت ورزشکاران است/مراغه میزبان مسابقات ورزشی شهرهای جنوب استان

مراغه (پانا)- معاون فرماندار شهرستان مراغه گفت: داشتن منش پهلوانی در کنار قهرمانی دو عنصر مهم موفقیت ورزشکاران است.

کد مطلب: ۷۰۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

جواد محمودی در جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه اظهار کرد : ورزشکاران در میادین ورزشی علاوه بر قهرمانی ، منش پهلوانی را سرلوحه حرفه خود قرار دهند.
وی نقش میزبانی مسابقات ورزشی در توسعه شهرها را موثر دانست و گفت: توسعه ارتباطات فرهنگی و اجتماعی در کنار رقابت های ورزشکاران از شاخصه های میزبانی خوب مسابقات ورزشی است.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه به سیاست ها و خط مشی های این مجموعه در توسعه ورزش دانش آموزی اشاره و گفت: تاکید سند تحول بنیادین بر توسعه ورزش ملی و همچنین توجه به المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و مدرسه قهرمان از جمله موضوعات و اولویت های ورزشی آموزش و پرورش می باشند.
جلیل اسلامی افزود : در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و مدرسه قهرمان که نگاه خرد و کلان ورزشی دارد ، به گنجاندن ورزش در سبد زندگانی دانش آموزان تاکید می کند.
وی در ادامه از میزبانی تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه برای مسابقات ورزشی دانش آموزی شهرهای جنوب استان خبر داد و افزود : این مسابقات از دوم بهمن ماه سال جاری شروع و تا دهم همان ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این مسابقات 1100ورزشکار دانش آموز مقاطع تحصیلی شهرهای مراغه ، بناب، عجبشیر ،ملکان و نظر کهریزی در شش رشته فوتسال ،هندبال ، والیبال ، هندبال ،تنیس روی میز و طناب زنی ) به رقایت می پردازند.
گفتنی است تیم ها و نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار