بررسی خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال در شماره جدید «ایست رسانهای»
تهران (پانا) - بیست وهشتمین شماره نشریه «ایست رسانهای» با موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، در شماره جدید ایست رسانهای به موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال پرداخته شده است.
نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.
سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.
ارسال دیدگاه