فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

دانش‌آموزان باید خطوط تولید را از نزدیک مشاهده و پیشرفت‌ها را لمس کنند

شیروان (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه شیروان اظهار کرد دانش‌آموزان باید خطوط تولید را از نزدیک مشاهده و پیشرفت‌ها را لمس کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید خطوط تولید را از نزدیک مشاهده و پیشرفت‌ها را لمس کنند

ابوالفضل باقری در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد کاظم‌زاده، شهید شاخص جامعه کارگری کشور گفت: شهدا ره صد ساله را یک شبه طی کردند و ما هم باید با مطالعه وصیت نامه شهدا راه آنان را ادامه بدهیم. شهید عبدالحسین برونسی فرمانده تیپ ۱۸ جوادالائمه (ع) بنا بود و به بنا بودنش افتخار می کرد

باقری در رابطه با ارزش کار و کارگر و تولید افزود: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگر بوسه زد ما هم بوسه می زنیم و امیدواریم در تحقق شعار سال و ارتباط مکمل بین کارفرما و کارگر که نتیجه اش آبادانی کشور است، بتوانیم عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان برنامه های دیدار با امام جمعه، توزیع یکصد بسته معیشتی توسط حوزه کارگری، دیدار با خانواده های شهدای کارگر، برگزاری برنامه راهیان پیشرفت در حوزه تبیین، ارسال پیامک تبریک برای جامعه کارگری، برگزاری شیفت ایثار و میز خدمت، تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی، آزاده ۸ نفر از زندانیان کارگر با جرایم غیرعمد، فضاسازی گسترده کارگاهی تولیدی و... را بخشی از برنامه در حال اجرا در هفته کار و کارگر اعلام کرد و گفت: مزرعه گلخانه حسین آباد بدون استفاده از شعله گاز و با استفاده از گرمایش زمین گلخانه را گرم می کند.

در پایان امیر مختار شاهی، حمیدرضا قنبری، علی قویدل، قربان آزاد، احمد قاسمی، سعید قربانی، محمد علی حسینی، سیامک جمشیدی مقدم، زیبا مشتاق، سجاد بیابانی، سمیرا رضایی، نوروزی، محمدحسین مهدی پور، علی براتی، سعید کاظمیان، یحیی محمد شیرزاد، عباس حسین پور، حسن آوازه، صغری آزاد، فرزاد عبادی پور، زهرا مهرافروز و مصطفی توسلی به عنوان کارگران نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار