برگزاری نشست هماهنگی همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان کردستان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، نشست هماهنگی برگزاری اولین همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۰۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، در این نشست که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مشاورین و معاونین مدیرکل، مسئولین کانون های بازنشستگی فرهنگیان استان و نواحی یک و دو سنندج و اعضای ستاد استانی برگزار شد؛ پیرامون نحوه و زمان برگزاری اولین همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با اشاره به جایگاه پیشکسوتان فرهنگی و ضرورت قدرشناسی از زحمات بازنشستگان و تکریم مقام آنان، از برگزاری اولین همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان خبر داد و گفت: باید ضمن تمهید مقدمات، مراسم در خور شانی برای بازنشستگان فرهنگی استان برگزار شود.

وی از بازنشستگان فرهنگی به عنوان ذخایر و پشتوانه آموزش و پرورش نام برد و اظهار داشت: اهتمام اداره کل بهره مندی بازنشستگان از امکانات رفاهی، ورزشی و تسهیلات موجود است و تفاوتی برای ارائه خدمات در بین کارکنان شاغل و بازنشسته نیست.

قربانی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 13 هزار نفر فرهنگی بازنشسته در استان وجود دارد؛ خواستار توجه به کرامت پیشکسوتان با برگزاری همایش استانی و تداوم جلسات هماهنگی برای برداشتن قدم های بعدی برای تکریم بازنشستگان شد و گفت: اجرای چنین برنامه هایی موجب احساس هویت، تعلق سازمانی و خوش بینی افراد شده و این عمل خیر باید تداوم داشته باشد.

در ابتدای این نشست جلال برومند مشاور مدیرکل نیز هدف از تشکیل این نشست را هم اندیشی و هم فکری به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی عنوان کرد و به تشریح برنامه های پیش بینی شده در این راستا و بهره گیری از ظرفیت های مختلف شد.

برومند پیش بینی برنامه هایی برای افرادی که تازه به مقام بازنشستگی نائل می شوند را از دیگر اقدامات استان عنوان کرد و دیدار با بازنشستگان و بیماران صعب العلاج و کمک مالی به آنان، بهره گیری از امکانات ورزشی برای بازنشستگان و دیدار با بازنشستگان خلاق را از دیگر برنامه های استان نام برد.

گفتنی است در این نشست پیرامون نحوه برگزاری همایش استانی تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان و سایر برنامه های پیش بینی شده در زمینه تکریم پیشکسوتان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار