با هدف تجربه گردانی انجام شد:

بازدید مدیران مدارس ابتدایی کوهسرخ از مدارس مجری طرح تدبیر تربت حیدریه

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه عنوان کرد: تجربه هاي موفق مدارس بايد به تمام مدارس شهرستان تسری يابد.

کد مطلب: ۶۹۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در پایان بازدید مدیران مدارس ابتدایی کوهسرخ از آموزشگاه های مجری برنامه تعالی در تربت حیدریه گفت: با توجه به پيشينه فرهنگي و همجواری دو تربت حیدریه و کوهسرخ نبايد تجربه هاي موفق مدارس به صورت مخفي بماند بلكه بايد به تمام مدارس و حتي استان تسري يابد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه ، تجربه گرداني را يك فرايند آموزشي عنوان کرد و گفت: اگر مدیری برای رسیدن به اهداف و تحقق مأموریت هایش برنامه ریزی نکند، یعنی برای شکست برنامه ریزی کرده است.
سعید نیرویی همچنين با اشاره به همدلي و همراهي کارشناسان در آموزش و پرورش يادآور شد : در تربت حیدریه حضور معاونين همدل در آموزش و پرورش و همراهي مسؤولان ادارات و نهادهاي مختلف باعث شده تا در سه سال گذشته توفیقات فراوانی در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی در تربت حیدریه کسب شود.
معاون آموزش ابتدايي کوهسرخ هم نيز در سخناني اظهار داشت : بازديد از مدارس تربت حیدریه نشان داد كه آرزوهاي آموزش و پرورش در رشد و تعالي دانش آموزان در حال تحقق است.
فاتحی گفت: شرايط موجود در مدارس تربت حیدریه نشان مي دهد كه شهرستان تربت حیدریه در برنامه تعالی موفق بوده است.
وي همچنين با اشاره به شرايط خوب مدارس تربت حیدریه خاطرنشان كرد: استفاده مناسب از فضاهاي موجود در در مدارس با كمترين هزينه و آموزش هاي قابل قبول و مشارکت اولیا ، سازمان ها و نهادها در اداره مدارس از جمله خصوصيات مدارس شهرستان تربت حیدریه مي باشد.
لازم مدیران مدارس مقطع ابتدایی کوهسرخ در بازدید یک روزه از 12 آموزشگاه، شاهد نهم دی ، شاهد حضرت رقیه (س)، فرهنگ امام خمینی (ره) و فرهنگ شکوه ، شاهد رضویه ، ابتدایی دخترانه ثامن الائمه ،غیر دولتی نیکان علم، شهید معاونی، زنده یاد معصومی و حضرت آمنه کوی امام تربت حیدریه بازدید و تجربیات خودرا به یکدیگر منتقل نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار