تجربه‌گردانی مدیران ابتدایی مدارس شهرستان صالح آباد

صالح‌آباد (پانا) - تجربه گردانی مدیران ابتدایی صالح آباد از مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه هفت به‌منظور استفاده از تجارب مدارس موفق این ناحیه صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تجربه‌گردانی مدیران ابتدایی مدارس شهرستان صالح آباد

صبح امروز ۴۴ نفر از مدیران و راهبران آموزشی به منظور افزایش سطح تجربیات و بهره وری از سیستم آموزشی و عملکرد مدارس ناحیه هفت بصورت گروه بندی شده از مدارس از پیش تعیین شده بازدید بعمل آوردند‌.

این اردوی علمی و تحقیقی با حضور در اداره ناحیه ۷ آغاز و با جلسه جمع بندی و بیان نقطه نظرات و دیدگاه ها در کانون تربیتی سراج پایان یافت‌.

اهم اهداف در این جلسه مشترک عبارت بود از‌: شناخت و آموزش روش تدریس های متناسب با شرایط کلاس در درس های مختلف، تببین و تشریح کتب درسی با کمک دانش آموزان بصورت مشارکت فعال در امر تدریس و یادگیری ، استفاده از راه ها تسهیل کننده یادگیری و...

‌مدیریت آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد یاسر رسولی در اختتامیه این اردوی یک روزه با اشاره به این نکته که وظیفه یک معلم رسیدن به روش علم آموزی صحیح و رساندن دانش آموزان به مرحله فراشناخت در علوم است و اگر در علم آموزی فساد یا نادرستی یا اشتباه در آموزش و تربیت پدید آید ، سرمایه های انسانی که دانش آموزان هستند در معرض خطر قرار می گیرند.

وی افزود‌: لذا توجه دو سویه به جنبه آموزشی و اخلاقی و تربیت صحیح از جمله وظایف حیاتی یک معلم است.

دانش آموز خبرنگار: سارینا خوشنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار