مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اعلام کرد:

کسب رتبه اول قزوین در تعداد طرح های تسهیلات بانک سینا

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اعلام کرد: استان قزوین رتبه اول طرح های تفاهم نامه بانک سینا و نیز مقام سوم همین طرح ها را از جهت مبلغ پرداختی کسب کرده است.

کد مطلب: ۶۹۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، کریم حبیبی انبوهی با اعلام این خبر افزود: بر اساس تفاهم 3 جانبه بین معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، بنیاد علوی و بانک سینا مبلغ 200 میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی طرح های اقتصادی در مناطق روستایی به هر یک از استان های کشور تخصیص یافته است که استان قزوین با معرفی 371 طرح به مبلغ بیش از 9 میلیارد تومان رتبه اول کشور را از نظر تعداد طرح های معرفی شده کسب کرده است.
وی افزود از این تعداد طرح تا کنون 66 طرح به مبلغ 20 میلیارد و 800 میلیون تومان مورد تصویب قرار گرفته است که از این جهت نیز استان قزوین حائز رتبه اول است. ایشان افزود: تاکنون 51 طرح به مبلغ 6/16 میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات شده اند که استان قزوین رتبه سوم کشور را از این جهت داراست.
ایشان ادامه داد با جذب تسهیلات مرحله اول بانک سینا مرحله دوم اعطای تسهیلات این بانک به مبلغ 200 میلیارد ریال نیز در دستور کار دفتر امور روستایی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار